Jdi na obsah Jdi na menu
 


Cirkusová propagace

                                              aneb

      co všechno je cirkus ochoten udělat pro diváka

Všichni víme že do cirkusu chodí poměrně hodně lidí záleží samozřejmě na kvalitě, ale také jakou tento cirkus má reklamu. Jezdit po městě s rozhlasem už nestačí. I u cirkusu totiž platí, že kdo vědět chce ten ví a proto záleží především na kvalitě internetovích stránek. Když cirkus nemá internetové stránky nemůže čekat, že jeho představení budou vyprodána dva dny do předu. Pokud cirkus stránky nemá není zas tak úplně stracený měl by se alespoň prezentovat v rádiu nebo televizi pokud ani to neudělá musí se prezentovat přímo ve městě kam přijede. Další forma propagace je například ta kterou zvolili mamželé Cariny a to učast v realitshow výměna manželek. Podopnou cestou šel i cirkus JO-JOO ten se účastnil realitishiow Pane JOO. 

Závěrem je tedy potřeba říct, že aby měl cirkus návštěvnost musí být vidět. 

   

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

cirkusovi komentař

(zdeněk krška, 7. 6. 2008 8:58)

vstupne do cirkusu kariny bylo hodně.Všechno to tam bylo předražene za ty penize bylo to nic moc.ELE TAKE TO BYLO NEKDY NAPINA A NEKDY I SRANDOVNI . DOKONCE I TAM JEDEN CHLAPEK SPADL ZE 3METRU . ME SE TO LIBILO...

komentař

(michal pokorny, 7. 6. 2008 8:48)

cirkus cariny byl malej a mel malo
zviřat jinak to tam bylo dobry krome toho blbiho šaška